Közlemény

Ne várjatok naponta frissítést. Reméljük hetente azért több lesz, legalább három.

Leírás helye

Átmenetileg itt vannak elhelyezve a szórakoztató tartalmak, melyket később a weboldalon is megtalálsz.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Viccek 1

2008.10.01. 15:52 | Lyukaszokni | Szólj hozzá!

 Sziasztok!

Ma néhány viccel örvendeztetünk meg Titeket.

Hányás

Ugyanazon történet 2 ember elmondása alapján:
1) A kollégiumlakó:


- Éjjel megérkeztem. A klotyóhoz futottam.
Felkapcsoltam a villanyt a WC-ben. Benyitottam, kihánytam magam. Kimentem.
Lekapcsoltam a villanyt.


2) A kollégiumlakó lakótársa:


- Éjjel ülök a WC-n. Valaki lekapcsolja a villanyt.
Benyit. Lehány.
Kimegy. Felkapcsolja a villanyt.

Tehenes viccek

Két tehén beszélget:
- Te hallotál arról az új betegségről amitől a tehenek megbolondulnak ?
- Igen, még jó, hogy mi pingvinek vagyunk. 


- Két lila tehén térdig érő szélben nápolyit kaszál a Himalája tetején.
Elrepül fölöttük egy csapat zacskós tej. Mi ebben a furcsa ?
- ???
- Nem köszöntek. 

- Mennyi az esélye annak, hogy egy rózsaszín tehén elrepül az ablakod előtt ?
- ???
- 50%. Vagy elrepül vagy nem. 

- Megy egy ember a sivatagban, egyszer csak elrepül a feje fölött egy tehén, megy tovább és elrepül felette ugyanaz a tehén visszafelé. Mi ebből a tanulság ?
- ???
- Tehénfészek van a közelben.

 

Vendéglátós viccek

Kovács odaszól a vendéglőben a pincérnek. 
- Na, barátom, ma nem nagyon erőltették meg magukat ezzel a húsadaggal. Tegnap sokkal nagyobbat kaptam. 
- Tegnap biztosan az ablaknál ült uraságod. 
- Na és? 
- Tetszik tudni, az ablaknál ülőknek mindig nagyobb adagot adunk a reklám miatt. 


Egy vidéki hotelben a vendég az első éjszaka után hívatja a tulajdonost, és rátámad: 
- Hallja, itt a kályha mögött, egész éjjel egy egér cincogott. 
- Hát mit gondol - fakad ki a tulajdonos -, a maga rongyos ezer forintjáért majd egy olasz énekesnőt szerződtetek? 

A vendég a kávéházban kávét rendel kalácssal. Felháborodva látja, hogy a kalácsban egy légy van. 
- Pincér - kiabál -, küldje ide a vezetetőt! 
A vezető ide-oda forgatja a kalácsot, aztán így szól: 
- Tényleg az légy, de bocsánatot kérek, a többség mégis mazsola. 

A pincér udvariasan megkérdezi a vendéget: 
- Hogy ízlik a sült, uram? 
- Mint szakértő mondom, dicséretre méltó darab. 
- Ön szakács? 
- Nem, cipész vagyok. 

 

Címkék: viccek szerinted

A bejegyzés trackback címe:

https://szorakozas.blog.hu/api/trackback/id/tr84690885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása